הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

  • מחפש מקור מימון לעסק שלך? אשראי איכותי?
  • הבנק סירב להגדיל את מסגרת האשראי? זקוק להלוואה מהירה?
  • הלוואה חוץ בנקאית לעסקים בתנאים משתלמים?

המרכז הישראלי לאשראי עסקי מתמחה בגיוס הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים מכל סוג. אנו נבדוק עבורך את אפשרויות האשראי השונות עד שנאתר עבורך את ההלוואה בתנאים המשתלמים ביותר. תשלום על בסיס הצלחה בלבד!

גיוס אשראי בנקאי בתנאים מועדפים - משתלם
הלוואות בערבות מדינה - הליך מזורז עד 100,000 ש"ח!

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים


גיוס אשראי לעסק

יזמים ובעלי עסקים תרים בכל עת אחר פתרונות מימון לעסק שלהם. חלק פנים אל הבנקים וחלק פונים לגופים אשר מספקים הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. עבור כל עסק, גדול או קטן יש צורך לגייס אשראי, ואין ממש דרך להימנע מכך. לפני שמתחילים לגייס כספים ובוחרים בא לעשות זאת מול הבנקים או באמצעות גיוס הלוואה חוץ בנקאית לעסקים, חשוב להכיר את כל האלטרנטיבות, בכדי לבחור את הטובה והיעילה ביותר.


הלוואות מהבנקים

אנשים רבים אינם מכירים בעובדה שכיום הבנקים מהווים רק אפיק אחד לקבלת הלוואה. אמנם הבנקים מספקים מעת לעת הלוואות לעסקים, אך בכדי להצליח לקבל מהם הלוואה יש צורך בתהליך ארוך ביותר, הכולל גם הצגת בטוחות וערבים. לפיכך פונים כיום אנשים רבים לאחת האלטרנטיבות השונות בתחום הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. הלוואות אלו משמשות למטרות שונות לרבות השקעה או מימון הון חוזר.

קרנות סיוע לעסקים

סוג אחד של הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים הוא על ידי קרנות סיוע לעסקים. חלק מהקרונות פועלות באמצעות גורם חיצוני, כדוגמת קרנות פילנטרופיות הפועלות על בסיס תרומות, ואחרות מספקות הלוואה כאשר הערבות בגינה (75%) ניתנת על ידי המדינה. אמנם הלוואות חוץ בנקאיות דרך הבנקים אכן כוללות מעורבות של הבנק, אך השוני הגדול הוא בעובדה שבניגוד להלוואה שכולה מהבנק, בהלוואה חוץ בנקאית לעסקים המדינה נוטלת על עצמה את מרבית הערבות, ולכן אין הלוואה זו מכבידה על האובליגו של הלווה. תנאי ההלוואה המספקות קרנות סיוע לעסקים קטנים ובינוניים נוחים מאוד ביחס להלוואות מהבנק, ולכן הפכו אפיק אשראי והלוואה משתלם ביותר עבור בעלי עסקים.

הלוואה דרך כרטיס אשראי

אם אינך רוצה לגשת לבנק לקבל הלוואה, עומדת לרשותך אפשרות נוספת, והיא קבלת הלוואה דרך חברת האשראי. חברות כרטיסי האשראי מציעות הלוואות בתנאים משתלמים ביותר . שיטת הפעולה כאם היא הנפקת כרטיס אשראי עם מסגרת אשראי לעסק לצד הפעלת מנגנון מתן הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. בדרך כלל הלוואות אלו אינן ניתנות בסכומים גבוהים במיוחד, ומדובר על הלוואה בסדר גודל של אלפי שקלים בודדים. לאחר קבלת אישור על ההלוואה יועבר סכום ההלוואה לחשבונו של בעל העסק, והוא יידרש להשיבה בתשלומים, בהתאם לתנאים שסוכמו בעת מתן ההלוואה.

מציאת תמהיל ההלוואות האפקטיבי ביותר

הלוואות חוץ בנקאיות מהוות אפיק משתלם ביותר לצורך פעיות עסקית. צוות המומחים שלנו יפעל מול כלל האפשרויות, עד למציאת התמהיל הנכון והחסכוני ביותר עבורך.

הלוואות לרכבים - לחץ כאן
משכנתא חוץ בנקאית לעסקים - מידע נוסף


✔ ייעוץ
חינם ללא התחייבות!

✔ טיפול מהיר ויחס אישי
✔ אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד
✔ לא קיבלת לא שילמת!
✔ התנאים הכי טובים בשוק


צריך הלוואה לעסק?
צור קשר ונחזור אליך תוך 5 דקות


-
-

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

סוגי הלוואות