הלוואות לעסקים חדשים

  • רוצה להקים עסק חדש?
  • זקוק להון התחלתי כדי להתחיל?
  • סכום של 100,000 ש"ח יסייע לך? 200,000 ש"ח?

קבל עוד היום הלוואה לעסק חדש בהליך מזורז - עד 500,000 ש"ח. הלוואות לעסקים חדשים שנועדו לסייע לך להקים עסק ברגל ימין, תוך חיסכון משמעותי בעלויות ריבית ועם פריסת תשלומים נוחה והוגנת.
התשלום על בסיס הצלחה בלבד

הלוואות לעסקים קטנים - פשוט וקל - לחץ כאן
הלוואות בערבות מדינה (הליך מהיר עד 100,000 ש"ח) - לחץ כאן

הלוואות לעסקים חדשים

יזם! שוקל לפתוח עסק חדש?

יש כמה דברים שרצוי שתדע. הלוואות לעסקים חדשים ניתן להשיג מגורמים שונים ומגוונים, החל מהלוואות בנקאיות ועד הלוואות מבני משפחה ומכרים. אך לא כולם מכירים את האפשרות לקבל הלוואה לעסק חדש בערבות המדינה. המדינה מעוניינת לעודד את צמיחת השוק וכמובן ליצור יותר ויותר מקומות עבודה חדשים, ולכן לוקחת חלק בתהליכי הקמת העסק.

הלוואות בערבות המדינה

המדינה מעמידה עבור היזמים הלוואות לעסקים חדשים ומספקת ערבות של עד 85 אחוזים. מה שהופך את ההלוואה למשתלמת. בניגוד להלוואות בנקאיות, הלוואה זו זמינה יותר ליזם כיוון שהוא אינו צריך להמציא כמות ביטחונות כמעט בלתי אפשרית, או לשעבד את נכסיו. בנוסף, הלוואות לעסקים חדשים בערבות המדינה מאפשרות לך לחסוך עשרות אלפי שקלים. שיעורי הריבית נמוכים מאוד ביחס לחלופות השונות ותנאי פריסת תשלומי ההחזרים נוחים, מתאפשרת פריסת תשלומים על תקופה של חמש שנים ועם אפשרות לדחיית תחילת התשלומים עד חצי שנה מקבלת ההלוואה (תקופת grace).

תהליך קבלת ההלוואה

מגישים בקשה לקבלת הלוואה לעסק חדש לחברה המתווכת בין הקרנות השונות לבין הבנקים או לבנקים אשר אחראיים לכך: בנק הפועלים, בנק מזרחי-טפחות, בנק אוצר החייל, בנק מרכנתיל ודיסקונט. הבקשה נידונה בוועדה המורכבת מנציגי כל הצדדים, ומתקבלת החלטה על סמך חוות הדעת של החברה המתווכת.

הצוות של Credit Israel ממליץ לקחת הלוואות לעסקים חדשים באמצעות הלוואות בערבות המדינה. צור קשר עם Credit Israel וחסוך לעצמך זמן יקר ואנרגיה. Credit Israel מורכבת מצוות מומחים בעלי ניסיון רב בתחום הפיננסי ונציגיה ישמחו לענות לך על כל שאלה באופן המקצועי ביותר.

הקמת העסק

בתום התהליך תינתן תשובה ליזם לגבי החלטת הוועדה. תשובה חיובית תאפשר לך לקבל הלוואה לעסק חדש על סך 500 אלף ש"ח. קיימת האופציה גם למסלול מהיר - עד 100 אלף ₪ לצורך הקמת העסק. היתרון במסלול המהיר הוא שאין צורך לעבור את כל הבירוקרטיה של המסלול הרגיל.

עכשיו הגיע הזמן להקים את העסק.

זקוק לייעוץ נוסף? רוצה לדעת עוד על הלוואות לעסקים חדשים?

לחץ כאן ליצירת קשר ונחזור אליך בהקדם!



✔ ייעוץ
חינם ללא התחייבות!

✔ טיפול מהיר ויחס אישי
✔ אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד
✔ לא קיבלת לא שילמת!
✔ התנאים הכי טובים בשוק


צריך הלוואה לעסק?
צור קשר ונחזור אליך תוך 5 דקות


-
-

הלוואות לעסקים בערבות מדינה

סוגי הלוואות